Minu lugu Häirekeskuses sai alguse 18 aastat tagasi. Olin saanud 4 last ning olin olnud pikalt kodus, kui 2006. aasta suvel otsustasin, et on aeg naasta tööle. Hakkasin CV keskusest töökuulutusi vaatama ning jäi silma, et Jõhvi otsitakse päästekorraldajat. Saatsin oma CV teele ning mäletan hästi, et olin lähedase pulmas, kui sain kõne Ida keskusest. Sosistades vastasin ja sain positiivse vastuse.
Pea kahekümne aasta jooksul olen olnud Häirekeskuses nii päästekorraldaja, logistiku kui ka valvevahetuse juhi rollis (praegune grupijuht). Kui 2014. aastal tulin Tallinna elama, asusin tööle Häirekeskuse Põhja keskusesse. Päästekorraldaja töö on väga eriline, kuna nõuab tugevat närvi ja empaatiavõimet, aga samal ajal oskust lugeda ka ridade vahelt, et aru saada, kas ja millist abi inimene vajab ning kui tõsine olukord on. Minu töös on oluline saavutada helistajaga hea klapp ja koostöö, küsida õigeid küsimusi ning saada vajalik info kiiresti kätte, et õige abi kiiresti abivajajani jõuaks. Tihti tähendab see seda, et läbi inimese hääle tajun tema valu tema elu kõige kriitilisematel hetkedel.